FANDOM

NEO Scavenger Title

NEO Scavenger je survival hra z roku 2013 vytvořená indie společností Blue Bottle Games, založená bývalým zaměstnancem BioWare Danielem Fedorem.

Hra je momentálně v betě. Poslední patch je v0.9937b. Ačkoli je k dispozici demo zdarma, hru lze koupit v předběžém přístupu s větším množství obsahu. Ti, kteří si hru koupili také automaticky dostanou plnou verzi hry, až bude vydána.

HratelnostEditovat

NEO Scavenger je simulace přežití, kde hráč musí přežít co nejdéle, zatímco prozkoumává post-apokalyptický svět. Hra je založena na tahové hratelnosti, kde se hráč pohybuje po šestiúhelníkových polích a využívá akční body. Hráči přežívají hledáním zásob v městech a dalších lokalitách. Hra obsahuje propracovaný systém vytváření, které mj. obsahuje i vaření, zapalování táborového ohně či získávání zdrojů. Hra také obsahuje souboje, kde hráč může narazit na nepřátelské obyvatele, kteří se jej snaží zabít.

Ve hře je taky obsažena trvalá smrt. Když hráč zahyne, musí začít od začátku. Herní mapa je náhodně generovaná, takže při každém hraní je svět jiný.