NEO Scavenger Wiki

Domů

10stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse1 Share
BbgLogoColor200x247.png

Vítejte na NEO Scavenger WikiEditovat

Podnikli jste první cestu do této hry? Možná vám budeme schopni pomoct. Potřebujeme lidi, kteří budou schopni přispět a udělat tuto wiki kompletním zdrojem informací pro NEO Scavenger! Hrajte jí, užijte si jí a předejte Vaše znalosti Wiki! Pokud máte nějakou specifickou otázku navštivte naše fórum pro pomoc.

Tato wiki je stále ve fázi vývoje. Nebojte se přidávat nový obsah nebo opravovat, pokud je něco špatně!

Uznání pro DongoDM, že zvládl rozhýbat celou tuto stránku!

Pro editory: Toto je domovská stránka, ne "naspamuj sem vše stránka". Dělejte oddělené stránky pro Tipy a triky, Začínáme, Předměty/Inventář, atd. Až si budete myslet že je stránka odpovídající, můžete dát link sem na domovskou stránku. Nicméně nedělejte kompletně nové sekce nebo nadpisy pro jeden jednotlivý link sekce "Tipy a Triky". Místo toho jej raději vložte do sekce "Užitečné stránky", kterou jsem vytvořil pouze za tímto účelem.

NovinkyEditovat

NEO Scavenger má manuál! Je to v podstatě kompilace stránek o herních mechanikách, takže tam zkušení čtenáři nenajdou nic nového, ale je to dobrý zdroj pro všechny nové hráče, vzhledem k tomu že obsahuje všechny informace o hře na jednom místě a neobsahuje žádné spoilery 13:58, 25.Únor, 2014 (UTC)

Současná verze hry je v0.9937b. Podívejte se na  webovou stránku pro podrobnosti. 14:26, 7. Dubna, 2014 (UTC)

HraEditovat

Mainscreen.png
NEO Scavenger je hexagonová a tahově založená RPG postapokalyptická survival hra. Demo zdarma ve verzi současné bety můžete najít na  stránkách vývojářů, na Desuře, nebo na  Steamu. Nicméně speciální edice hry je přístupná pouze na stránce vývojářů. Koupením bety si také zajistíte přistup do plné hry jakmile bude hotová. Učení je strmé, ale příjemné pro všechny.

PodrobnostiEditovat

Hra se skládá z hexagonové mapy, tahového pohybu a bojového systému. Vyberte si svůj vlastní styl hraní podle vybraných schopností. Hledání kořisti zatímco udržujete vaši postavu najezenou, hydratovanou a v teple může být docela výzva. Recepty na nové itemy mohou být objeveny ve hře nebo zkoušením kombinací. Postava je založena na systému schopností a postihů vybraných na začátku hry. Tyto schopnosti mohou být využity ve střetech, nebo při vytváření předmětů.

Užitečné stránkyEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki